Archelino

A játék tartalma: 60 db feladványkártya megoldással, 1 db bárka, 7 db játékfigura

Egyszemélyes logikai játék 4 éves kortól!

Segíts Noénak megfelelő sorrendben a bárkára segíteni az állatokat!

Természetesen, mindig Noé ül az első helyre, az állatok elhelyezése azonban nem is olyan egyszerű!

A kenguru mindenképp szeretne az oroszlán mellé ülni, a panda és a zebra is szeretne beszélgetni, ráadásul a zsiráf sem szeretne egész úton, a leghátsó helyen utazni. Aggodalomra semmi ok, alaposan átgondolva minden állat helyét egész biztos, hogy megtalálod azt a kombinációt, amely mindenki kedvére való lesz, a 60 feladvány mindegyikében.

A feladványokban a bárka lekerekített vége látható baloldalon; először mindig Noét ültesd a bal szélső mélyedésbe!

A fennmaradó helyek balról jobbra, 1-től 6-ig vannak számozva.

1. Válassz egy feladványt!

2. Készítsd elő a bárkát és a 7 figurát!

3. A feladványban megadott módon helyezd el a figurákat!

4. Ellenőrizd a megoldást!

A számozott helyeken láthatod, melyik állat hova szeretne ülni és milyen irányba nézne.

Az ábra megmutatja, hogy a szereplők milyen sorrendben és melyik irányba nézve akarnak ülni. A pontos helyüket a többi instrukció jelöli ki.

A szövegbuborék azt jelzi, ha valaki egész úton beszélgetni akar (ez igaz Noéra is). Néha a feladvány megadja a beszélgetőpartnert is. Mindenkire igaz, hogy csak egymás mellett, egymás felé fordulva tudnak beszélgetni.

Minden üresen maradt helyre ültetni kell valakit, igazodva a többi szabályhoz.

FJ000161
Huch and friends!
2021-02-15
InStock
Ft 7990

A játék tartalma: 60 db feladványkártya megoldással, 1 db bárka, 7 db játékfigura

Egyszemélyes logikai játék 4 éves kortól!

Segíts Noénak megfelelő sorrendben a bárkára segíteni az állatokat!

Természetesen, mindig Noé ül az első helyre, az állatok elhelyezése azonban nem is olyan egyszerű!

A kenguru mindenképp szeretne az oroszlán mellé ülni, a panda és a zebra is szeretne beszélgetni, ráadásul a zsiráf sem szeretne egész úton, a leghátsó helyen utazni. Aggodalomra semmi ok, alaposan átgondolva minden állat helyét egész biztos, hogy megtalálod azt a kombinációt, amely mindenki kedvére való lesz, a 60 feladvány mindegyikében.

A feladványokban a bárka lekerekített vége látható baloldalon; először mindig Noét ültesd a bal szélső mélyedésbe!

A fennmaradó helyek balról jobbra, 1-től 6-ig vannak számozva.

1. Válassz egy feladványt!

2. Készítsd elő a bárkát és a 7 figurát!

3. A feladványban megadott módon helyezd el a figurákat!

4. Ellenőrizd a megoldást!

A számozott helyeken láthatod, melyik állat hova szeretne ülni és milyen irányba nézne.

Az ábra megmutatja, hogy a szereplők milyen sorrendben és melyik irányba nézve akarnak ülni. A pontos helyüket a többi instrukció jelöli ki.

A szövegbuborék azt jelzi, ha valaki egész úton beszélgetni akar (ez igaz Noéra is). Néha a feladvány megadja a beszélgetőpartnert is. Mindenkire igaz, hogy csak egymás mellett, egymás felé fordulva tudnak beszélgetni.

Minden üresen maradt helyre ültetni kell valakit, igazodva a többi szabályhoz.

Archelino

 Készleten
  • 7 990Ft

Ajánlott korosztály:
4-99 éves korig
Ajánlott nem:
Fiúknak és lányoknak
Alapanyag:
Papír
Méret:
18 x 3 x 18 cm
Játékosok száma:
2 fő
Játékidő:
5-10 perc

   

Partneroldalaink